Linnéa Nyängen

3 veckor - tiden flyger iväg
 
3 veckor har redan gått, helt otroligt, tiden bara flyger iväg. Den här helgen åkte jag och evelina till palisades mall igen haha! Köpte en blus, en mjuskiströja (om du inte känner mig så är den där tröjan den bästa beskrivningen av hur jag egentligen är haha...), lite örhängen, armband, fransar, läppstift och en chanel parfym. Vart heeelt kär i chanel lådan så var bara tvungen att köpa parfymen så jag fick lådan haha...Jag och evelina har jagat efter dom där läppstiften hela helgen och tillslut fick vi tag på 5 stycken var! Lyckan är obeskrivlig! Lördagen på palisades avslutade med bio och biosalongen var helt magisk och stolarna lika så, SF släng dig i väggen!!! 
 
xoxo
Linnéa 
 
#1 - Anonym

Riktigt roligt har du, kära du! Du hittar verkligen det bästa av allting. Ett bra avslut på shoppingen var väl filmen som jag förstår var på amerikansk engelska?! Det blev ju en lektion, eller hur!!
Igår var Frans här och glädjen är obeskrivlig när han nu har börjat gå på sina stapplande fötter. Det är inte kokt vad go han är, vill bara pussa på han. Stackars unge! Men han verkar glad ändå, faktiskt. Vi tog en promenad i stan och han sitter så stilla och tittar på allt som rör sig.
Idag på eftermiddagen ska vi till My och Johan, vi ska se deras nya boende. Tror att det är väldigt bra, 4 rum och hörnlägenhet på bottenplan så Amadeus kan härja fritt. Han är på upptäcktsfärd hela tiden och himla härlig!
Farfar städar trappor och jag ska gå och klippa håret!

Ha det bäst Linnea!
Bamsekram
Farmor